My Point of View
En blogg om mig, mitt liv och mina tankar :)

Härliga sportlov

Jag har inte skrivit något på bloggen på jättelänge! Senast var nog för 6 dagar sen eller nåt.... Sorry! :3 Ska försöka skärpa mig men vi får se hur det går med det...... ;) Nu är det efterlängtade sportlovet äntligen här! Så jävla skönt!!! För mig blir det nog en massa träning och slappande. Skidor? Nej, tack! Inget för mig alls! Ja.....? Vad mer?? Njae, det var nog allt jag kunde komma på att skriva.... Hoppas ni får ett roligt sportlov ni me!!! Ni får ju gärna kommentera vad ni ska göra på lovet, men eftersom att ni inte brukar kommentera så blir jag väldigt förvånad om ni faktist gör det.... men det är upp till er! ;) Förrvirrande inlägg, ja, jag vet! ;) XD Kramizar <3 //Lisa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback