My Point of View
En blogg om mig, mitt liv och mina tankar :)

Ressugen

Min dag idag har bestått av skola, träning, Gossip Girl och snart te med familjen. Veckan har varit ganska soft förutom att vi hade rätt svåra ord i sanskaläxa. Men till sist lärde jag mig dom, så jag tror att det gick bra på förhöret. Jag har igentligen inte så mycket att skriva eftersom att det inte har hänt något speciellt, jag hade helt enkelt bara tråkigt och inget annat att göra. Nu en helt annan sak:
När jag var sju år var jag och min familj i Australien i nästan två och en halv månad vilket var jättehäftigt! Synd är bara att jag inte kommer ihåg så mycket av det eftersom att jag avr så liten. Därför vill vi i familjen åka dit igen!! Hoppas verkligen det blir så för det vore såå cooolt!! :3 Dessutom längtar jag så mycet utomlands att det nästan inte spelar någon roll vart vi åker... bara det är varmt och fint där ;) Jaha, nu ska jag dricka jasminte <3 Kram //Lisa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback