My Point of View
En blogg om mig, mitt liv och mina tankar :)

Danmark (ännu en gång)

Hejsan! Klumpig som jag är råkade jag glömma kameran igår när vi skulle kolla på medeltidsmarknaden... Vilket altså betyder att jag inte kan lägga upp någon bild på det här. :) Men däremot kan jag trösta med att lägga upp fler bilder från Danmarksresan! Varsegoda! :)
Den fina utsikten vid havet i Varberg.
Varberg uppifrån fästningen.
Vackert vid Västkusten :)
Ribe i Danmark. Shopping, fina hus och en kanal som rinner genom staden...
Belgiska våfflor kan man inte få nog av! :)
Bara ett av Ribes alla fina hus.Utsikten från klocktornet i Ribes domkyrka.
Choklad på mackan? Mums! :)Snäckskal på Römö (Danmark)...
...och lite Ben & Jerryglass på det! :)
Någon som kan uttala texten på denna skylt? (Flensburg, Tyskland)Flensburg i Tyskland. Även här finns en fin kanal genom staden.
Små stugor... :)
Fin gata med fina hus! (Flensburg)
I Flensburg såg man båtar vart man än tittade... 
Och sist men inte minst... Pippi i Tyskland! :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback