My Point of View
En blogg om mig, mitt liv och mina tankar :)

Myyyyyys med film

Hejsan på er! Jag kan börja med att säga att jag är väldigt ledsen att jjag haar varit dålig på att uppdatera bloggen på senaste tiden, MEN jag har faktiskt en bra anledning, eller rättare sagt två. För det första har jag varit i Stockholm några dagar och för det andra har jag helt enkelt haft fullt upp. Jag har nämligen precis börjat en ny skola och en ny klass. Som tur är så känns det som en bra klass och jag kan trösta mig med att träffa gamla klasskompisarna i korridorerna (vi har nämligen splittrats för att börja högstadiet). 
 
Just nu ska jag sätta mig och se på Flashdance, har nyss kommit upp ur ett jättevarmt och skönt bad och innan dess proppade jag i mig pizza från Isola Bella :) Jag tänkte även att jag skulle lägga upp bilder från Stockholm sedan, men det kanske får vänta tills imorgon. Hehe, jag vet ärligt talat inte hur man gör när man ladar över bilderna  (det ä min storasysters kamera, min gick sönder i Stockholm). Jaja, ska sluta skriva nu och se på film istället. Hoppas ni också har lite fredagsmysigt  där hemma! Kramar till er alla <3 //Lisa
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback