My Point of View
En blogg om mig, mitt liv och mina tankar :)

Shoppat<3

Hej på er! Här sitter jag och myser framför datorn. Har nämligen varit på stan med min mamma idag, och införskaffat lite snygga, nya kläder inför hösten. Har även tagit mig i kragen och laddat in bilderna från STHLM i datorn. Lägger upp några i ett annat inlägg...
 
Detta är var jag köpte på stan idag:
 

Två ringar från JC. Min första dubbelring! ;) (ursäkta den suddiga bilden)
Två par likadana jeans från Lindex. Dragkedjor nere på benen, riktigt snygga!!! <3
Kofta från HM. Sååå snygg på!! <3
Ännu ett blåvitrandigt plagg till min garderob... hehe! Också skitsnygg på! <3<3<3<3<3<3<3<3<3
...och sist, men inte minst, ett par skor! Ska spara dom till hösten (om jag kan hålla mig tills dess)... 


Jättteeesnyggaaa skoooor!! Jag älskaar dom!! <3 <3

Svar: Tack, tack! Love u! <3<3
Lisa

2012-09-24 | 19:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback