My Point of View
En blogg om mig, mitt liv och mina tankar :)

Stjärnfall

Här sitter jag glad som tusan! Fick nämligen se stjärnfall igår och det var nog något av det HÄFTIGASTE jag sett! Jag kan inte ens förklara hur coolt det var! Jag tror jag såg 4/5 stycken! Jag säger bara det: har du av någon anledning inte hade tid att se stjärnfallen eller helt enkelt missade att det skulle hända, så är det lungt. Det ska nämligen vara i kväll också! Gå ut eftter 22.00 vid en mörk plats. Experterna säger att man ska titta åt öster, men jag tyckte inte det spelade någon roll... Lycka till! Tips! Ha tålamod!
Ungefär så här såg det ut. Det var liksom som streck som for över himelen då och då.


Jag vill ocksåå se ett stjärnfall! DAAA!!! <3 <3 <3

Svar: Hahaha! Emelie, vi kan se det nästa år om du vill :)
Lisa

2012-09-24 | 19:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback