My Point of View
En blogg om mig, mitt liv och mina tankar :)

Härliga lördag

Mysmysmys! Härlig lördagskväll med familjen. Har just sett på film, Pojken i randig pyjamas... snyft! Nu ska jag snart ta en kopp te med mamma och syster och sen är det nog dags att sova. Inte likt mig att gå och lägga mig så tidigt men jag är faktiskt vääääääääääldigt trött idag! Har sovit över med bästaste kompisarna Linnéa och Emelie. Superroligt var det, även fast jag vaknade några gånger på natten av att Linnéa snarkade i mitt öra... ;)
Imorrn är det redan tredje advent!!! Tiden går såååå fort nu! Betygen får jag när som, och rätt som det är så kommer julgranen upp. I min familj har vi som tradition att ge små "adventspresenter" till varandra. Presenterna är inte dyra, runt 30 kr, men det blir suermysigt ändå. Man får verkligen julkänsla! 
Hoppas ni har en trevlig kväll ni med! Kramar //Lisa <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback