My Point of View
En blogg om mig, mitt liv och mina tankar :)

John Lennon

Hej, sitter just nu och lyssnar på John Lennonn  samtidigt som jag skriver om honom. Jag har nämligen en SO/svenska uppgift där jag ska skriva ett häfte om en legend/historisk person. Lite stressad är jag med att få klart allt... Ska nämligen försöka lämna in häftet innan jag går på jullov :) 
Idag har varit en bra dag. Jag har varit i skolan och haft lite vanliga lektioner, sett på film (14 suger) och jobbat som en galning med NO:n. Vi ska redovisa imorrn och är inte klara på långa vägar! Men men, det löser sig nog... :) 
NU: Fotsätta skriva på SO:n och sen slå in marsipantomtar som mamma ska ge bort på sitt jobb!  Kram på er alla! //Lisa <3
 
PS: Ni har väl inte missat att gå in på mmiss! Om ni har det, gör det nu! Och lämna gärna en kommentar :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback