My Point of View
En blogg om mig, mitt liv och mina tankar :)

Matteläxa, hallonklubba och facebook...

...är allt man behöver för den ultimata tisdagskvällen! Okej, inte matteläxan då...
Idag har jag varit i skolan och gjort min sista redovisning... tror jag :) Jag tyckte att det gick jättebra (förutom failen jag gjorde i slutet då!) Nu sitter jag och chattar med lite folk och funderar på vad jag ska ha på skolavslutningen. Hmmm.... ska man ha klänning eller ska jag ha jeans och en lite finare tröja? Asså, jag har typ inga klänningar som är fina men jag kan ju alltid ha min skolavslutningsklänning... (den är i vit spets med dragkedja i ryggen) eller ska jag köpa en ny klänning? ÅÅÅH! Hur ska jag göra!? Snälla HÄLP mig! Snälla, skriv i kommentarerna vad som låter bäst eller om ni har några förslag.... tack <3 //Lisa
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback