My Point of View
En blogg om mig, mitt liv och mina tankar :)

Nya grejer!!

Tjo! Nu sitter jag framför daorn i mina alldeles nya jeans. Köpte dem idag och de är GÖRsnygga!!!! De är i boyfriend-modell, blåa, lite slitna med hål på knäna och de kostade bara 200! Mellandagsrea u know! <3 <3
Julklappar då? Jo, jag fick massor av fina saker! Bästa? En sprillans ny kamera från olympus och The Sims 3! Jippi, vad glad jag är! Min jul var faktiskt väldigt bra även fast jag inte hade så mycket julkänsla... :( Hoppas ni hade en bra jul ni med :)
Idag har jag varit på stan, som ni förstår, och snabbtittat lite. Jag har också sett filmen LOL på swefilmer. Bättre än vad jag trodde faktiskt, men lite töntig dock... 
NU: Ta en kopp te och spela "dam" med syster och mamma :) Ha det bra! <3 //Lisa
 
PS: Ska lägga upp bild på mina juliga naglar sen när jag får tid... 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback