My Point of View
En blogg om mig, mitt liv och mina tankar :)

Skolavslutning

Nu är det jullov och jäklar vad skönt det är! 
Skolavslutningen var jättebra. Vi började klockan 10.15 och då gick vi ner till domkyrkan. Där lyssnade vi när kören sjöng jullåtar och lite trevliga tal om vänskap och blyertspennor... Ja, jag vet att det låter helskumt och det var det också! Sen gick vi tillbaka till klassrummet och fikade, fick betyg och delade ut hemliga julklappar till varandra. Supermysigt! Sen kramades vi i korridoren och gick hem. 
Nu är det bara att ladda upp inför julen med julgodis, städa, julpynta, upp med granen, laga massvis av mat och slå in julklappar. Ska bli såå mysigt att dagarna innan jul gå runt och fixa med en massa saker och förväntansfullt undra vad man ska få i julklapp... (om jag hinner få dom, jorden ska ju tydigen gå under idag... ;))
Nu: Ut i snöovädret med pappa och fixa en hemlig grej... 
Kram på er <3 //Lisa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback