My Point of View
En blogg om mig, mitt liv och mina tankar :)

Sovit över

Hejsan! Kom ganska nyss hem. Idag är jag trött och känner att jag har ätit liiiite för mycket godis :) Jag sov nämligen över med Linnéa och Emelie och då blir det godis, chips, läsk, film och massor av skratt. Jättekul var det, även fast jag är väldigt trött idag.
Är det snö hos dig med? Hos mig är galet med snö! När man kollade ut i morse så hade det kommit typ 1 decimeter. Det känns som om det blev vinter över en natt! Fast det blev det ju också... det är ju december nu, och bara 23 dagar kvar till jul! Och 20 dagar tills det är jullov! ÅÅÅÅÅÅH! Vad jag läääääängtaaaaar!
Nej, nu ska jag fortsätta med adventsförberedelserna, städa mitt rum innan mormor och morfar kommer hit och göra lite läxor! Ha det så bra i snövädret! Kramar från mig, Lisa <3


haha ... kul vi hade

Svar: Jaa ;)
Lisa

2012-12-04 | 17:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback