My Point of View
En blogg om mig, mitt liv och mina tankar :)

Ny kategori!

Hej! Som ni ser så har jag nu lagt till en ny kategori, julpyssel. Ni som känner mig vet att jag är ganska pysslig av mig och gillar att tillverka kort, slå in paket och baka och sånt. Så nu till julen så tycker jag att det kunde passa med en julpysselkategori! Har ni tips på fler kategorier? Skriv en komentar! //Lisa


Jätte fin blogg du har Lisa:)
Fick tipset från everyone.blo.gg som också är super bra
Men jag tycker att du ska ha en kategori med bilder
På vad du gör i vardagen mm...
Kram

Svar: Åh, super bra idé! Är dock inte så bra på att ta snygga bilder och dessutom har jag en kass kamera, men jag håller faktiskt på att spara till en ny, så vi får se hur det blir efter det! :) Tack för tipset i alla fall! :) <3 Och visst är everyone.blo.gg bra!? Det är min kompis som har den! (stolt) ;)
Lisa

2012-11-28 | 18:36:40

Tycker oxå din blogg ä skit Nice <3
Fick tipset från everyone.blo.gg

Svar: Tack! Vad glad jag blir! :) <3
Lisa

2012-11-28 | 18:37:51

Snygg blogg :)
Fick tips från everyone.se

Svar: Tackar, det värmer! :) <3
Lisa

2012-11-28 | 18:41:52

Everyone.blo.gg menar jag haha:)

2012-11-28 | 18:42:34

Är du glad nu kompis<3

Svar: Jaaa, vad menar du?? :)
Lisa

2012-11-28 | 20:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback