My Point of View
En blogg om mig, mitt liv och mina tankar :)

Plugga, plugga, plugga!

Idag har jag massor att plugga inför skolan... :( Jag ska göra ikapp på svenskan, läsa en bok, plugga skitmycke till NO-prov, spanska glosor och engelska glosor! PLUS, att jag har en massa träningsvärk från dansen igår och i söndags! ORKAR INTE! O.o Jaja, har inte tid att skriva mer nu, som ni kanske förstår :) Kram på er! //Lisa
 
PS: hoppas det inte är lika synd om er! <3 :)
 
 


Stackarn

Svar: Jaa, läxor är inte så kul... :(
Lisa

2012-11-29 | 07:29:58

no prov?!

Svar: Det var länge sedan...september :)
Lisa

2012-11-29 | 17:14:22

vrf gör du inte inlägg längre älskar din blogg

Svar: Gör du? Trodde inte någon läste min blogg... Men jag tror att jag ska starta en ny ;) Kan skriva ut länken då :)
Lisa

2013-08-27 | 07:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback