My Point of View
En blogg om mig, mitt liv och mina tankar :)

Jag känner mig poetisk...

Ibland är inte allt på topp, ingenting känns riktigt bra
Ibland är man ledsen, ibland är man glad, det är nog inte bara jag

Jag har mycket på gång i hjärnan just nu, tänker jämt på allt som händer.
Jag verkar jämt ha någon ledsen tanke, hur än vindarna vänder.

Nu, när jag är tonåring och växer som mest, blir allting bara som ett känslofullt spel.
Allt verkar gå ut på att göra mig ledsen och det är dem jävla hormonernas fel!

Varje dag är fylld med intryck, tjatter, skäll och massa prat.
Och allting ska man komma ihåg, annars tror dem man är lat.

Med allt detta virrvarr i skallen är det ibland svårt att tänka klart,
så allt försöker man bara glömma, vilket inte alltid är så smart…

Det jag alltså vill få fram är att jag har mycket att tänka på.
Jag märker det själv, ibland är mitt humör lite si och lite så.

Jag låter sur och otacksam fast jag verkligen inte är det!
Och hur jag än anstränger mig så låter jag bara värre.

Jag tänker på mitt tonfall varje gång jag pratar,
men ingen verkar förstå det, man fortsätter bara och tjatar.

Folk blir irriterade och arga på mig då,
Vad ska jag ta mig till? Jag menade inte så!

Skriven av mig: Lisa Wilson



fin :)

Svar: Tack Sara :) <3
Lisa

2013-02-16 | 13:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback