My Point of View
En blogg om mig, mitt liv och mina tankar :)

Pysselblogg

Jag har under hela mitt liv gillat sånt som har med pyssel att göra. Jag är ganska krativ och gillar att använda min fantasi. Förut skapade jag en pysselblogg som gick ganska bra. Den hette Pysselhörnan och jag skrev bara om tips på pyssel och ingenting om mitt liv eller vardagen, som jag gör nu. Sen slutade jag blogga eftersom att jag tappade intresset. Efter att tag startade jag My Point Of View, och i samma veva tog jag bort Pysselhörnan, något jag verkligen ångrar! Varför jag tog bort den vet jag inte, men jag kände väl att jag ville göra en nystart och prova skriva om något annat.
Idag kom jag att tänka på pysselhörnan och insåg hur tråkigt det var att jag tog bort bloggen, med tanke på att jag gillar pyssel så mycket. Därför funderade jag på att starta en ny. När jag satte mig vid datorn för att göra det hejdade jag mig själv. Om jag skapade en ny pysselblogg skulle jag då tröttna på mpov? Jag kom på att det nog skulle bli på det sättet, så därför fullföljde jag aldrig min idé. Istället tänkte jag skriva mer om pyssel på den här bloggen, vilket kommer göra att den får en lite annan riktining. Jag kommer försöka att inte skriva för mycket om pyssel, så därför hoppas jag att detta inte hindrar er från att fortsätta läsa. PS: Ni kanske kommer upptäcka lite nya kategorier snart! ;) Kram från mig, Lisa <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback