My Point of View
En blogg om mig, mitt liv och mina tankar :)

Torsdag

Hej på er! Idag har varit en helt vanlig skoldag. Igår kväll var jag på basket med klassen och resten av AE3 (ca 1/3 av skolans elever) på basket. Gick man på det så får man håla på torsdag istället! :D Matchen i sig var väl inte överdrivet spännande, men allt blir ju roligare med världens bästa klass runt omkring sig! ;) Ett minus var bara att vi ae råkat sätta oss brevid två som selade på nån jävla jättetrumma så fort något av lagen fick bollen (typ) >:( Fatta huvudvärken efter det! Nu sittetr jag och övar på engelska läxan som är tills imorrn och snart ska jag göra mig i ordning inför morgondagen! Kramiiiiiiis! <3 //Lisa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback