My Point of View
En blogg om mig, mitt liv och mina tankar :)

Hemmadag

Idag och igår har jag varit hemma från skolan eftersom att jag av någon mystisk anledning når väldigt illa och har arit nära att spy ett antal gånger :( Nu längtar jag tillbaka till skolan och hade nog tänkt gå dit imorrn om det inte blir mycket värre. Idag har jag osckså firat min morfar som fyller 70 idag. I helgen så var ju själva stora firandet med släktingarna från huvudstaden men man måste ju fira lite på själva födelsedagen också ;) På vägen hem köpte vi sushi till middag, mmmmmmmmmmmm va gott! ;) <3 Nu ska jag göra lite läxor och se på Gossip Girl. Jag har ju börjat om på första sesongen och tror att jag är på avsnitt 15 nu. Ha de bra! 
Bara jag som längtar till sommaren nu?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback